In Padua! - Reisverslag uit Padua, Italië van StAntoniusZiekenhuis - WaarBenJij.nu In Padua! - Reisverslag uit Padua, Italië van StAntoniusZiekenhuis - WaarBenJij.nu

In Padua!

Door: Jan-Willem Wirds

25 September 2010 | Italië, Padua

Na een stevig maaltje pizza (de pasta was op) op schiphol hebben we een vlotte reis naar Italië achter de rug. De bagage en fietsen zijn door Casper en Murat al naar het Hotel gebracht. Het plan was om de fietsen naar onze kamers te brengen. Dit leidde tot grote verwarring bij de mensen van het hotel. Uiteindelijk hebben we 5 fietsen naar boven gesmokkeld en de rest maar weer teruggeplaatst in de bus. De fietsen hebben de reis goed doorstaan.

Morgen worden we om 9 uur verwacht bij de basilica St. Antonio. Waar we eerst dachten dat we dan gezegend worden en op weg kunnen gaan blijkt nu dat er een hele mis is gepland! Het vertrek zal dus iets later worden.

We zijn nog niet compleet. Leo Bras en Emile Andriessen konden pas laat uit NL vertrekken omdat niet duidelijk was waar onze St. Antonius fietspakken waren. Uiteindelijk bleken ze in Helmond te zijn. Ze moeten nog 3 uur rijden. Wordt een kort nachtje voor ze.

Vlakbij het Hotel is een "Enoteca" waar we wat hebben gegeten en lokale Veneto wijn hebben gedronken.

Tijd voor een tukje

• 25 September 2010 - 11:16

Enny En Marianne:

Hoi allemaal,
    Nog wat opgestoken vd kerkmis ? Nu moet het goed komen !
    Wij aan de natte keek en jullie op de fiets naar de top !

succes !!!!

groetjes , enny en marianne

• 25 September 2010 - 17:07

Francis:

Net de twitterfoto gezien. Ziet er gezegend uit. Gelukkig het gezelschap compleet. Veel plezier of mag ik dat niet zeggen... Het wordt natuurlijk heftig. Lang en hard fietsen, maar ja, 100 jaar bestaan is ook niet niks.
    Succes!