Laatste dag - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van StAntoniusZiekenhuis - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van StAntoniusZiekenhuis - WaarBenJij.nu

Laatste dag

04 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Het is alweer de laatste dag en het geheugen van de iPad is helemaal vol daarom nog 1 filmpje wat we kunnen uploaden.
Dit gaat over de lange weg die je moet afleggen om de Magnet status te verkrijgen, en wij weten inmiddels dit is echt heel veel werk.

Tjitze is gisteravond nog bij een netwerk bijeenkomst geweest van The Honor Society of Nursing waar hij een member van is.

Het meest inspirerende onderdeel van deze dag was wel de lezing over valpreventie. Hier gaan wij met zijn drieën mee aan de slag als we terug zijn. Wat? Nee dat gaan we nog niet onthullen maar het wordt ons ding als Nurse Leaders........ Jaja we hebben de afgelopen dagen echt geleerd dat wijzelf degene zijn die, als je wilt veranderen, in de lead moeten zijn.

Dit weekend volgt nog een algemeen filmpje maar het lukt ons niet om het te posten nu.

OK zo naar een lezing Lee Cockerell over Creating Magic.

Hij gaat het hebben over leiderschap....

En daarna snel naar het vliegveld om 19 uur terug naar ons Kikkerlandje.